Dostarczamy rozwiązania jakościowe i na czas. Zawsze w atmosferze otwartości i gotowości do partnerskiej rozmowy.
Indywidualne podejście
Każdy klient jest wyjątkowy, więc nie mamy standardowych rozwiązań. Mamy najlepiej dopasowane rozwiązania do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Elastyczność
Nasze usługi i produkty są dostępne w każdym miejscu i czasie w nowoczesnych formatach oraz atrakcyjnej formie wizualnej, wspierających proces uczenia się.
Ciągłe ulepszanie
Cały czas sprawdzamy, co możemy zrobić inaczej. Cenimy sobie informację zwrotną od naszych klientów, dzięki której doskonalimy nasze usługi i produkty.
Jak to działa?
Proces realizacji.
Krok 1:
Wypełniasz kwestionariusz on line.
Krok 2:
Spotkasz się z konsultantem i zapoznajesz się z raportem (sesja online trwająca 90 minut).
Krok 3:
Dowiadujesz się, jakie masz mocne strony oraz co i jak możesz rozwijać, żeby osiągać swoje cele.
Poznaj różnorodność swojego zespołu i sprawdź, jak możesz lepiej korzystać z jej potencjału.
Dla każdego uczestnika warsztatu:
Indywidualny test stylu myślenia i działania oraz jego wpływu na komunikację i współpracę
Indywidualna sesja informacji zwrotnej z Certyfikowanym Trenerem FRIS®, wspierająca rozwój komunikacji i współpracy w zespole (60 minut).
Obszerny raport indywidualny stylu komunikacji poszerzony o szczegółową analizę preferencji osobistych.
Dla całego zespołu:
Warsztat zespołowy FRIS®: 2x2-3h
Program ramowy:
Skąd się biorą nieporozumienia w komunikacji?
FRIS® - jak różne style myślenia wpływają na jakość naszych relacji oraz codzienną komunikację i współpracę.
Jak się porozumieć z odmiennym stylem myślenia niż nasz własny?
Rola i wpływ stylu myślenia i działania menedżera na zarządzanie zespołem.